Pam Pam Ella

 În cadrul workshopului se va detalia subiectul: Tehnici de editare artistica si conceptuala utilizate atat in fumurilor la evenimente cat si in alte ramuri ale fotografiei

- Explicarea principiilor de baza ce trebuiesc avute in vedere la inceputul fotografierii: compozitie, cromatica, contraste – cu exemplificari clare;
- Editare aprofundata in Lightroom cu corectii de perspectiva, ajustari, retusuri, brushuri, gradiente, lucrul pe canale de culoare si crearea de preseturi;
- Tipurile de export pentru Photoshop, Client, Print si Web;
- Editare Photoshop: pasii mei in postprocesare, crearea diferitelor efecte artistice, crearea emotiei prin culoare, crearea de profunzime a imaginii, corectii de perspectiva, editare ten, ochi si par, pregatire pentru
 print, web si Facebook.



Am lucrat cu Alina mai multe situații din viața personală. Era o femeie atentă și grijulie cu cei din jur. Avea grijă de familia ei ca nimeni alta.

Frecvent le pregătea copiilor mâncărurile preferate, îi răsfăța, soțului îi acorda atenție și îl trata frumos. Când venea el acasă lăsa totul pentru el.

Alina muncise ca să aibă o familie fericită. Nu era o întâmplare că avea ceea ce mulți își doresc.

Însă nu avea încredere în ea. Își dorea să câștige mai mult, să își poată cumpăra diverse lucrușoare frumoase fără să fie nevoită să apeleze la banii soțului. Ea avea un job lejer, dar nu câștiga nici cine știe ce. Ar fi putut pe lângă job să lucreze ca freelancer și în felul acesta să se dezvolte perofesional așa cum își dorea. Însă nu avea încredere în ea însăși și nu simțea că merită.

În timpul unei sesiuni mi-a povestit despre cât de frumos îi tratează pe ai ei cu bunătățuri și le pregătește masa aranjată aspectuos. Când am întrebat-o dacă același lucru îl face și pentru ea, dacă își aranjează și ei mâncarea în farfurie la fel de aspectuos, a tăcut. Și apoi iar a tăcut.

Apoi mi-a împărtășit că tocmai a avut un moment de aha. Și-a dat seama că pentru ea nu face mai nimic din ce face pentru alții.

Ea mănâncă din oală pe apucate, iar când își pune în farfurie efectiv aruncă acolo gustările și gata. Dar nu la fel proceda cu soțul și cu copiii.

Am întrebat ce îi transmite acest mod al ei de a se comporta.

Mi-a răspuns clar: îmi dau seama că pe mine nu mă iubesc și nu mă respect pentru că altfel aș face lucrurile astea și pentru mine.

Pam Pam! Și de aici Alina a început transformarea. Am continuat să lucrăm individual, dar a parcurs și cursurile mele de feminitate pentru a învăța cum să devină acea femeie valoroasă și încrezătoare în forțele proprii.

A primit toate tool-urile pentru a deveni femeia care se iubește și se respectă pe sine pentru a-și crește încrederea în ea însăși și a materializa viața pe care și-o dorea.

Doar astăzi ai 50% reducere la cursurile de feminitate și multe alte cursuri susținute de mine.

Comments

Popular posts from this blog

discount conform căutărilor tale

Minunile de lângă noi