Evolutia acestui blog de nunta

Acest blog s-a lansat in luna noiembrie 2013 cu scopul de a explica pe intelestul tuturor fotografia de nunta si de a promova fotografii de nunta. Tot odata o informare despre ce inseamna afilierea la f64 si ce inseamna sa fii client gold la F64.

Datorita faptului ca am avut un feedback pozitiv din partea vizitatorilor acestui blog de nunta, nu ne-am oprit in a scrie articole despre fotografia de nunta, avandui ca afiliati pe cei de la F64, in special prin programul de afiliere F64. Iata ca inca nu a trecut 1 an si am ajuns pe locul 1 in cautarile google pe aceasta nisa. Fotografia de nunta este una dintre cele mai profitabile afaceri in domeniul fotografiei cu o investitie relativ mica , daca ne raportam la faptul ca nu e obligatoriu sa detinem in spatiu comercial , care ar avea costuri destul de mari. Daca va intrebati unde am dori sa ajungem mai sus de locul 1 , raspunsul ar fi ca ne dorim sa ne mentinem acolo sus , lucru care nu este destul de usor , si mai mult sa urcam si pe alte cuvinte cheie. Ca planuri de viitor este sa realizam pe langa continut text despre fotografia de nunta si clipuri, ceea ce inseamna  si implica destul de mult timp in realizarea lor. Cu multa munca , ne-am ridicat desupra multor siteuri cu hosting platit sau consacrate cu multi redactori.

Comments

Popular posts from this blog

discount conform căutărilor tale

Sedinte Trash the dress la nunta